[Olug-list] Økonomiapplikasjonar for Li nux

Asgeir S. Nilsen asgeir at asgeirnilsen.com
Tue, 03 Jan 2006 12:47:44 +0100

Roy-Magne Mo wrote:

>Ein av fordelane ein har ved å starte nytt firma, er å velge
>rekneskapsystem og økonomiapplikasjonar. Valet står stort sett mellom
>pest og kolera, enten så blir ein fullstendig låst fast i ein
>windows-applikasjon eller ein bygge på eit større system og bruke mykje
>pengar på det.

Jeg må innrømme at jeg tok "the easy way out" og kjøpte daTax på
Windows. Det er litt bekvemt at den fyller ut Næringsoppgaven og laster
den opp til Altinn for meg.  Sjølmeldingen er ille nok om man ikke
skulle være nødt til å fylle ut alle de tilhørende herligheter også.

>HansaWorld har rekneskapsprogram på norsk for Linux av alle ting, men
>eg veit ikkje om eg heilt likar at dei til stadigheit poengterar at dei
>har ein properitær database i botn - så det er fort like ille som
>windowsapplikasjonane...

Jo, men man slipper å ha en Windows-boks (eller tilsvarende) for å kjøre
den.  Så da avhenger det av hvilke andre krav / forventninger man har.

>Eg reknar uansett med at det vil koste både tid og pengar å gjere ein
>implementasjon, men då er det i det minste greitt å ta eit rett val til
>å begynne med :)

Det "slitsomme" om man vil hva regnskapssystemer gjelder, er at man må
forholde seg til Regnskapsloven og hvilke krav den stiller til
elektroniske regnskapssystemer, samt papirrapporter som må produseres.
Jeg vet ikke hvordan de systemene du nevnte stiller seg i forhold til disse.

Et annet poeng er hvorvidt du har tilgang til Norsk Standard Kontoplan
slik at du kan sette opp regnskapssystemet til å bruke dette.

--
Asgeir