[Olug-list] Hallo.hallo

Joachim Mæland joachim at profine.net
Sat, 18 Mar 2006 12:07:33 +0100

Per Ivar Løkken wrote:

> Beklager hvis dette er mer masing men slik ser altså mailene fra d=
ere
> ut :
>
> Today's Topics:
>
>    1. Re: Emacs, ssh, =?utf-8?Q?og_?=
>        =?utf-8?B?w4bDmMOF?= (John L Fjellstad)

Ja, du har forsåvidt rett i at problematikken som diskuteres til en viss
grad er relatert til problemene du opplever.

For meg kan det virke som om du har satt opp Evolution til å vise
eposten som ren tekst eller kildetekst, uten tanke på hvilket tegnsett
som er benyttet. Eller til å fremtvinge et gitt tegnsett.

Dette tipper jeg vil forandre litt på ting:

View >> Message display >> Normal display

Eventuelt kan du sjekke:

View >> Character Encoding

Der bør du aktivisere "default"

Med vennlig hilsen