[Olug-list] Funksjonsfeil i Audacity.

Steinar Johansen steinar.johansen17 at chello.no
Sat, 04 Nov 2006 18:31:09 +0100

Jeg har flere funksjonsfeil i lydredigeringsprogrammet Audacity.
Jeg får blant annet ikke lyttet til avspilling.

Jeg kan se på skjermen at programmet spiller av filene, men det kommer
bare en jevn susende lyd i
høyttalerne under avspillingen. De grønne kontrollsøylene i menylinjen,
synkroniserer ikke helt med markøren som beveger seg over filene.

Jeg har flere ganger installert og lastet ned nye versjoner av Audacity,
men de samme funksjonsfeilene gjentar seg.

Etter siste installasjon oppsto det også nye feil i programmet, i
tillegg til de som var fra før. De nye funksjonsfeilene har pussig nok
rettet seg igjen gradvis, helt av seg selv.

Det er vell grunn til å tro at årsaken til disse forholdene ligger
utenfor Audacity?, eller hva?.