[Olug-list] Operativsystem finner ikke lydkort.

Per Øyvind Karlsen pkarlsen at mandriva.com
Tue, 3 Oct 2006 16:40:24 +0200

Tirsdag 03 oktober 2006 16:35, skrev Anders Bondehagen:
> Det finnes noen alsahacks et sted som er uoffisielle. Jeg husker ikke hvor
> jeg fant den siden, men det er håp. Dog var dette utrolig klundrete =
å få
> til uansett.
Ok, ja, jeg tenkte i grunn på det, skal ikke se bort fra det, slike hacks er
jo allerede på plass for mange andre kort. :o)
Men i følge litt info fra alsa sin hjemme side så er det en helt ny arkitektur
de ikke får no specs for. :/
Vil anbefale å sjekke rundt på http://www.alsa-project.org sine mailinglister,
du finner sikkert noe bedre inforrmasjon i arkivene der ratt. :)

LASTER