[Olug-list] Gratis hjelp til å installere Linux

Per Øyvind Karlsen pkarlsen at mandriva.com
Fri, 2 Feb 2007 16:27:00 +0100

Onsdag 31 januar 2007 12:17, skrev Sigmund Kopperud:
> Bare Ubuntu?
Var i grunn det jeg hang meg opp i også, men siden ingen andre kommenterte så
det ble åpnet for diskusjon rundt temaet så får jeg prøve å få fram noen
synspunkter.

Noen vil kanskje komme med spekulasjoner i at det går i "sjalusi" og bitterhet
ovenfor Ubuntu, men strengt tatt så synes jeg virkelig at OLUG bør forholde
seg forholdsvis distro-nøytralt og ikke være kun Ubuntu.
Om kompetansen for de som arrangerer først og fremst hovedsakelig ligger
på/fokuseres rundt ubuntu, så er det jo greit nok det, men når man gjør
generelle aktiviteter til Ubuntu-spesifike så utelukker jo det en masse og
også potensielle frivillige.

Hvis noen kan avkrefte at dette er en ubuntu-sentrert ting og vedgå at
plakaten i så fall er lite heldig, så vil jeg gledelig kunne stå til
disposisjon og delta..