[Olug-list] Gratis hjelp til å installere Linux

Per Øyvind Karlsen pkarlsen at mandriva.com
Sat, 3 Feb 2007 19:38:48 +0100

Lørdag 03 februar 2007 14:33, skrev Nicolai Langfeldt:

> Kjære deg.  Olug er et gjørokrati.  Dersom du ønsker Mandriva Linux
> profilert i OLUG så gjør noe konstruktivt. Dersom ditt bidrag her er
> begrenset til å rakke ned på de som gjør noe så hold kjeft.
>
> Nicolai
Hvor i all verden uttrykte jeg noe som helst om profilering av Mandriva Linux?

Hvis du leser gjennom hva jeg faktisk skrev så vil jeg påstå at det ikke er
ren nedrakking, men gyldige poenger/syn jeg ikke er alene om å ha.

Er logikken her at fordi jeg er Mandriva-ansatt så må alle meninger om temaet
være nedrakking og frata meg retten til å uttale meg om noe?

Om du ikke har annet enn hva som kan kvalifiseres som "flaming" så synes jeg i
grunn ikke at det jeg som bør holde kjeft..
--
Regards,
Per Øyvind Karlsen