[Olug-list] Lydkort og TV-kort

Lars Aamodt ordspill at ordspill.no
Sat, 16 Jun 2007 10:56:59 +0200

Med Nvidias originale drivere fungerer i hvertfall geforce kortet mitt bra,
med relativt enkel gui bruker administrasjon.

Hauppauge! www.hauppauge.com/ anbefalles av MythTV. Jeg har ikke erfaring
med dette kortet selv, men onkel Google sier i hvertfall at det er 100%
Linux
kompatibelt.

Når det gjelder lydkort gir Omega Lexicon, tilkoblet via usb, mange
muligheter. Du slipper
i hvertfall den iriterende knitre støyen billigkortene sender ut...

Lars