[Fwd: Re: [Olug-list] Installfest]

Tommy Gildseth tommy.gildseth at usit.uio.no
Tue, 29 Apr 2008 14:27:09 +0200

-------- Original Message --------
Subject: 	Re: [Olug-list] Installfest
Date: 	Tue, 29 Apr 2008 12:48:27 +0200

Nei, me kjem til å vere der og ta imot folk uansett. Berre kom.
Pål Lykkja

2008/4/29 Tommy Gildseth <tommy.gildseth@usit.uio.no
<mailto:tommy.gildseth@usit.uio.no>>:

     Pal Lykkja wrote:

         Hei!

         Releaseparty høyrest artig ut, og det trur eg har potensiale.
         Kunne hatt litt Ubuntu Cola og litt Free Beer også (synd
         tollvesenet har så imot Gujarana som er ein av ingrediensane i
         Free Beer). Slutten av april er faktisk veldig bra tidspunkt for
         å ta ein fest her i Noreg, spesielt med nylaga Linux. Det er ein
         bar på Bussterminalen i Oslo som har ein Ubuntu tilhengjar som
         eigar, han har også trådlaust nettverk og billeg øl å selje. Han
         går det an å snakke med. Sentralt er det også for dei som bur
         utanfor Oslo kan berre ta toget eller bussen rett til stasjonen.
         Baren ligg rett over taxihaldeplassen utanfor Oslo Bussterminal,
         så den er lett å finne. Håpar den er der framleis.

         Er nokon av dykk gode til design? Fint om nokon kan gjer noko
         med denne plakaten (fjerne Simula-logoen, og fikse datoen), så
         skal eg stå for opptrykking og uthenging her på Blindern på
         måndag morgon:

http://olug.no/~kid/olug/posters/olug-plakat-2007-09-04-installasjonsfest.pdf

<http://olug.no/%7Ekid/olug/posters/olug-plakat-2007-09-04-installasjonsfest.pdf>

     Er det slik å forstå at denne er utsatt? Har ikke hørt noe om det på
     de e-postlisten, men www.ubuntu.no/node/10
     <http://www.ubuntu.no/node/10> ser iallefall ut til å påstå dette?

     --
     Tommy Gildseth