[Olug-list] Installfest

Rubén Hubuntu hubuntu at gmail.com
Tue, 29 Apr 2008 13:21:50 +0200

Ubuntu skal da forstås som i Ku/Xu/Go/U/buntu og alle andre derivater
som folk er villig til å installere for andre. Det kokker ned til at
det som de som hjelper med installasjonen velger hva som blir
installert, om ikke folk har spesielle ønsker :)

Vi er jo alle der for å hjelpe folk med å prøve og bruke
fri-progamvare, er vi ikke?

Har noen Hardy nedlastet? Jeg har med noen få blanke CDer som vi kunne
brenne og noen få Gutsy CDer igjen som jeg fikk gjennom ShipIt.

Vi sees kl 1600

mvh

Rubén.