[Olug-list] Re: Hvordan fri programvare kan forbedre biblioteket

Frode Jemtland frode.jemtland at skolelinux.no
Wed, 2 Jan 2008 12:23:52 +0100

Thomas Gramstad skrev f=F8lgende Friday 28 December 2007:
> Har f=E5tt responsen nedenfor p=E5 min artikkel om fri programvare p=E5
> biblioteket (se tidligere posting av artikkelen her p=E5 lista).
> Er det noen som vet om slik fri programvare som etterlyses?

Vet desverre ikke om noe slikt program, men m=E5 bare si at jeg er interess=
ert i=20
=E5 vite hva du finner ut. Jeg hadde ogs=E5 f=E5tt bibliotekene her til =E5=
 bruke=20
Linux p=E5 publikums maskinene, men da du skulle benytte seg av BookPc, s=
=E5 var=20
det over og ut med det.....

=2D-=20
=2DFrode

Once you've tried to change the world you find it's a whole bunch easier
to change your mind.