[Olug-list] Ubuntu 9.04 - Jaunty jackalope Release party i Oslo i morgen torsdag 23. april 2009 - kl. 17

Ener Borg ener at fellesaksjonenforulv.org
Thu, 23 Apr 2009 09:25:35 +0200

Blir det noen flere muligheter til å få hjelp med installasjonen i
nærmeste fremtid?

Jeg har nemlig fremdeles ikke fått liv i maskinen min etter at jeg
oppgraderte til siste versjon. Da jeg gjorde det frøs maskinen og hver
gang jeg starter er det ikke mulig å gjøre noe siden innloggingskjermen
er fullstendig fastfrosset. Jeg har prøvd å starte i tekstmodus og
fjerne diverse av skjermfunksjonene.

Mvh E Borg