[Olug-list] Brannmur og nettbank

Vidar Holen vidar at vidarholen.net
Thu, 3 Dec 2009 13:51:52 +0100 (CET)

On Thu, December 3, 2009 1:29 pm, Per Inge Oestmoen wrote:

> Nei, Java er tillatt. Problemet ligger i at noe blokkeres i siste fase.

N=E5 blir det mange antagelser p=E5 en gang her, men hvis "Allowed servic=
es"
betyr YaST betyr OpenSUSE betyr KDE betyr Konqueror, s=E5 har jeg sett
tidligere at BankID ikke fungerer fordi applet containeren ikke deler
cookies med browseren.

Da f=E5r man skrive inn innloggingsinfo, men kommer ikke videre etter det=
.

I s=E5 fall kan du pr=F8ve "Use KIO" under "Java" i konqueror-konfigurasj=
onen,
eller Firefox.