[Olug-list] Installasjon misslyktes

Sigg3.net sigg3net at gmail.com
Wed, 16 Dec 2009 12:12:27 +0100

Iflg denne posten kan det hjelpe =E5 fjerne partisjonene manuelt og
legge dem inn igjen manuelt:
http://www.linuxquestions.org/questions/susenovell-60/error-3008-when-tryin=
g-to-install-opensuse-10.2-560697/

Men jeg ville ogs=E5 sjekket disken for hardware feil.

Sigg3

2009/12/15 Steinar johansen <steinar.johansen17@getmail.no>:

> ----- Original Message ----- From: "Steinar Johansen"
> <steinar.johansen17@getmail.no>

--=20
~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~   =A4 ~  =
 =A4 ~   =A4 ~
Tired of Work? Try some Tales from the Road!
http://mcgtruckin.blogspot.com