[Olug-list] Re: NUUG-presentasjon 2009-05-12: Bifrost - utskrifter til rett sted

medlemmer@nuug.no medlemmer at nuug.no
Sat, 9 May 2009 08:48:50 +0200

Jeg minner om tirsdagens foredrag i NUUG Oslo.  Som et fors=F8k vil
NUUG-medlemmer i Stavanger m=F8tes for =E5 f=E5 med seg foredraget via
streaming p=E5 storskjerm.  Se
<URL:http://lists.nuug.no/mailman/private/stavanger/2009-May/000034.html>
p=E5 stavangerlisten for detaljene.

Minner for=F8vrig om sp=F8rreunders=F8kelsen NUUG gjennomf=F8rer frem til
15. mai.  Hittil har det kommet inn ca. 200 svar, men vi tar gjerne
imot flere.  Bes=F8k
<URL:https://nettskjema.uio.no/answer.html?fid=3D41362&lang=3Dno> for a
delta.

Til sist vil jeg nevne at NUUG i disse dager h=E5per =E5 fullf=F8re
h=F8ringsuttalelser om nytt forslag til standardkatalog for det
offentlige, og tilh=F8rende forskrift, og gjerne tar imot tips om hva
som b=F8r v=E6re med.  Kontakt aktive@nuug hvis du har innspill.

[Petter Reinholdtsen]
> [...]
> Inngangen til h=F8yskolen er ved trikkeholdeplassen Holbergs plass.
>=20
> Heng gjerne opp reklameplakaten for dette arrangementet p=E5 din
> arbeidsplass, studieplass eller hvor det m=E5tte passe. Vi har den
> tilgjengelig b=E5de i OpenDocument- og PDF-format fra
> http://www.nuug.no/aktiviteter/20090512-bifrost/.
>=20
> Minner for=F8vrig om NUUGs IRC-kanal #nuug p=E5 irc.freenode.net,
> mailinglisten aktive@nuug.no for diskusjon om aktiviteten i NUUG og at
> NUUGs kalender er tilgjengelig p=E5 iCalender-format via
[...]
>=20
> Vel m=F8tt!

Vennlig hilsen,