[Olug-list] Finnes dette -- IP-telefon-dings?

Thomas Gramstad Thomas Gramstad <thomas at ifi.uio.no>
Thu, 26 Nov 2009 23:28:17 +0100 (CET)

On Wed, 25 Nov 2009, Trond Viggo H=E5pnes wrote:

>=20
> Om du g=E5r for denne l=F8sningen, ta en titt p=E5 http://pbxes.org=20
> (gratis). Brukte HTC Magic mot denne l=F8sningen med stort hell da jeg=20
> var i USA i sommer.

Takk for alle forslagene, skal sjekke dem ut. Glemte =E5 nevne at
poenget var =E5 kunne ringe gratis ja (eller iallfall ekstremt billig).
Og samtidig m=E5 jo ogs=E5 selve dingsen/telefonen v=E6re billig. Fikk et
forslag fra noen om en telefon som kostet NOK 5000 -- da forsvant
jo poenget... B=F8r nok ikke koste mer enn jeg bruker p=E5 telefon i
l=F8pet av ca. 6-12 m=E5neder, dvs. ... under tusenlappen tenker jeg.

Thomas