[Olug-list] Hjelp? Finne riktig ISP / driftspartner.

Gaute Amundsen gaute at div.org
Tue, 13 Oct 2009 10:04:27 +0200

Hei.=20
Jeg vet at ikke dette er noen help-line, men en peker eller to i riktig
retning hadde vert veldig nytting...

N=C3=A5 har vi nemlig v=C3=A6rt i dialog med flere profilerte norske firmae=
r, men
ingen av dem hadde den kompetansen vi trenger.

Er det noen her som har forslag til hvem vi burde snakke med, eller
kanskje hvor jeg heller burde postet dette?

Vi er et lite firma som driver med webutvikling basert p=C3=A5 bla. Zope,
Django, og Rails. Vi har vunnet mye p=C3=A5 =C3=A5 bruke Zope, men n=C3=A5 =
har vi
stadig =C3=B8kende driftsmessige utfordringer ettersom trafikken vokser.

Det siste =C3=A5ret har jeg l=C3=A6rt mye mer om Varnish, Haproxy, og serve=
subsystems enn det jeg noen sinne =C3=B8nsket.

Det vi trenger er en driftspartner som er stor nok til =C3=A5 ha dedikerte
folk som feks. vet n=C3=B8yaktig hvordan lese tallene fra iostat og hva de
inneb=C3=A6rer for en kompleks app. stack, men ikke er s=C3=A5 stor at de n=
ekter
oss =C3=A5 installere feks. merb den dagen vi trenger det.

Alle tips mottas med takk.

Mvh
Gaute Amundsen