[Olug-list] Epostliste flyttet til en annen tjener

Per Oja per at oja.no
Tue Apr 12 11:14:37 CEST 2011

Hei,

Her er en oversikt over norske linux-brukergrupper:
http://www.linuxguiden.no/index.php/Brukergrupper

Ikke alle er så veldig aktive... Men i tillegg kommer (Norwegian UNIX
User Group)
blant de viktigste *nix-miljøene i Norge.
http://nuug.no/

Det er absolutt et poeng å komme seg opp i snøkaoset om du først skal
til Norge. Men husk at det blir mer snøsikkert nærmere jul.

(Og før noen kommenterer, ja jeg topposter men tenkte det var høflig å
svare på samme målføre som man ble adressert.)

Med vennlig hilsen

--
Per Henrik Oja
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO