[Olug-list] Hjelp til å velge ukedag for Uptime

Per Oja per at oja.no
Sun, 02 Jan 2011 13:51:53 +0100

Godt nytt år!

Vi prøver å planlegge 2011 for OLUG og trenger litt hjelp. Hvilken
ukedag skal vi ha Uptime på i vår? I høst hadde vi det på mandager. Så
har det kommet ønske om å flytte det til tirsdager.

Jeg vil gjerne vite hva som passer for de fleste. Mao er egosentriske
argumenter det jeg primært er ute etter :)

Så langt har vi kun diskutert mandager eller tirsdager, men andre
forslag er også velkomne om de begrunnes.

Svar, ønsker eller kommentarer kan sendes til lista eller til meg
direkte. De blir uansett tatt hensyn til.

Med vennlig hilsen

--
Per Henrik Oja, styreleder OLUG
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO