[Olug-list] Uptime - 2011.05.30 - in persona linuxgeeks

Per Oja per at oja.no
Fri May 27 12:17:48 CEST 2011

Heps,

Mandag 30. mai inviterer vi til Uptime på QBA!

Ta med en kompis, datamaskinen og penger til øl. Husk ølpenger!  Qba har
wlan med grei hastighet og strøm ved nesten alle bordene. Vi utøver ikke
drikkepress, men nevnte jeg ølpenger? QBA har rabatt om
du kjøper 3 øl av gangen!

Uptime starter kl 19:00 men om du ikke har anledning før unga (eller
foreldrene) dine har lagt seg er det helt greit å slenge innom kl 21. Vi
er ihvertfall der til 22.

Hvor er QBA?
http://maps.google.com/maps?q=qba+oslo

Hvordan komme dit?
Trikk 11, 12 og 13 stopper på Olaf Ryes plass. Så er det ca 68m vest
gjennom skogen til qba.
http://trafikanten.no

Howto spot an Oluger?
Dersom du har funnet qba, men fortsatt ikke greier å finne oss kan du se
etter den hvite macen med dekor på. Den er min :)

Send gjerne et pip til epostlista dersom du har tenkt å dukke opp.

(PS. Om du kjenner igjen denne teksten har du rett, den er nesten
ordrett plagiat av tidligere uptime-invitasjoner. Vi må da resirkulere
vi og! Grønn IT FTW!)

--
Per Henrik Oja
Arbins gate 5, NO-0253 OSLO