[Olug-list] Feilmelding ved åpning av Tv program

Steinar Johansen steinar.johansen17 at getmail.no
Mon Oct 3 16:39:09 CEST 2011

Jeg bruker et tv program som heter "Zapping TV Viever" Dette fungerte
fint når jeg installerte det. Men nå vill det ikke lenger åpne. Det
kommer en feilmelding når jeg prøver å åpne programmet, og en ny når jeg
lukker vinduet med den første feilmeldingen. Lurer på om det er tv
kortet som har sviktet?.
Men programmet skulle vell åpne selv om det ikke mottar noen signaler?

Jeg kjører Ubuntu 10,10. Har lagt ved skjermdump av feilmeldingene.

Steinar Johansen.