[Olug-list] [NUUG] NUUG bar i kveld!

aktive at nuug.no aktive at nuug.no
Tue Jul 8 22:35:13 CEST 2014

aktive at nuug.no said:

> Pent vær, god mat og drikke, og en dose med hyggelige folk som prater om
> interessante ting.
>
> I kveld er det ikke presentasjon, men heller NUUG-bar.
>
> Vi finner et bord på
>
> Sted: Pappabuene
> Tid: 18:30
>
> Om du ikke finner noen kjente fjes der, ring meg på 90609735.

Oops, feil telefonnummer. Håper dette ikke ga problemer.

Vi var 3 personer, hadde det veldig hyggelig og pratet om OpenSSL, krypto,
Open Source, business, og mye annet. Maten var god også. :)

- Salve

--
#!/usr/bin/env perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print# Salve Joshua Nilsen