[Olug-list] Arkivering av nettsted

Kim Tore Jensen kim at incendio.no
Tue Mar 4 07:53:27 CET 2014

Hei Thomas,

On Tue, Mar 04, 2014 at 12:10:57AM +0100, Thomas Gramstad wrote:
> wget --recursive --level=100 --page-requisites --html-extension
> --convert-links --restrict-file-names=windows --domains
> forn-sed.no --no-parent http://www.forn-sed.no/

For meg ser det riktig ut, med unntak av at du
ikke trenger --domains når du ikke bruker --span-hosts.

> så er det flere kataloger og filer som ikke kommer med. Det kan
> nesten se ut som om det er en hard grense på 5 katalognivåer --
> men --recursive skulle jo i utgangspubktet gi ubegrenset, og når
> jeg i tillegg slenger på --level=100 så skulle iallfall alt komme
> med. Men det gjør det altså ikke.
>
> Og jeg får akkurat samme problem med scp -prv-kommandoen, der -r
> er recursive.

Har ikke noen umiddelbar løsning, men lurer på:

* Har brukeren du scp-er med de nødvendige tilganger?
* Hvilket filsystem bruker du på minnepennen? Har du prøvd å
  laste ned direkte til disk?
* Hva sier wget-loggen om filene du mangler?

Kim