[Olug-list] Das/gode mekaniske tastaturer i Oslo?

Kim Tore Jensen kim at incendio.no
Sun Apr 5 11:17:32 CEST 2015

Vet dessverre ikke om noen butikker som fører de, men jeg kjøpte mekanisk
tastatur usett hos WASD Keyboards, og er veldig fornøyd med kjøpet. Knappene er
av typen Cherry MX Blue.

Denne guiden hjalp meg med valg av knapper:
http://www.keyboardco.com/blog/index.php/2012/12/an-introduction-to-cherry-mx-mechanical-switches/

mvh Kim