[Olug-list] Das/gode mekaniske tastaturer i Oslo?

Sigg3.net sigg3net at gmail.com
Wed Apr 8 12:40:29 CEST 2015

Heisann!

Har et 105-key Das Keyboard kjøpt fra ThinkGeek som er veldig behagelig,
klakkete, og helt sort; men jeg vet ikke om jeg vil anbefale det til alle.
Siden det er 105 knapper er det noen rare plasseringer, f.eks. < på
Shift+Alt R+z og > på Shift+Alt R+x. Skriver man mye html for hånd (vet
ikke om det fortsatt er en greie) vil det være mer slitsomt, og alltid en
omstilling til andre maskiner. (Det er alltids mulig å lage nye
knapp-bindinger i GNU/Linux naturligvis.)

Cherry MX Blue er ofte anbefalt på diverse forum, så sjekk ut det! Har ikke
prøvd det selv ennå.

Mvh Sigbjørn

> Fin guide, takk for tipset! Cherry MX Blue er nok tingen ja.
>
> Thomas
>

> On Sun, 5 Apr 2015, Kim Tore Jensen wrote:
>
>  Vet dessverre ikke om noen butikker som fører de, men jeg kjøpte mekanisk

Tired of Work? Try some Tales from the Road!
http://mcgtruckin.blogspot.com