[Olug-list] Hvordan slette/tømme et nettbrett fullstendig (før salg)?

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Wed Jun 10 20:11:14 CEST 2015

Hei,

Jeg skal selge et gammelt android nettbrett (
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=60411321
) og har allerede en kjøper. Det jeg lurer på er: Hvordan sletter
jeg alle og enhver kobling mellom meg og nettbrettet før kjøper
overtar det? Det er ingen filer på nettbrettet jeg ønsker å
beholde, jeg ønsker bare å slette alle filer og innstillinger som
har noe med meg å gjøre (f.eks. wifi-innlogging, gmail-adresse,
alle passord og alt mulig annet som måtte finnes der).

Thomas