[Olug-list] Hvordan slette/tømme et nettbrett fullstendig (før salg)?

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Thu Jun 11 20:10:09 CEST 2015

On Thu, 11 Jun 2015, Kai Stian Olstad wrote:

> Det kan være en ufordring, ref denne
> http://www.zdnet.com/article/think-factory-resets-wipes-your-data-from-android-phones-think-again/

Ja, men jeg fikk også denne:
http://www.digitaltrends.com/mobile/how-to-wipe-android-phone-or-tablet/

Har fulgt tipsene der og virker som det har gått greit.

Forresten: Må jeg kanskje også gjøre noe med ruteren hjemme?
Slette nettbrettet fra ruteren? Eller er det nok med å
resette/kryptere/resette nettbrettet som jeg har gjort?

Thomas