[Styret] Elektronisk styresak: Premiering, Sponsorer og presentasjon av disse.

Joachim Mæland joachim at profine.net
Tue Apr 30 00:09:37 CEST 2002

Bindende avstemming innen 04.05.2002 klokken 1200.

Logokonkuransen skal relanseres og jeg foreslår at vi premierer vinneren for
å skape litt ekstra oppmerksomhet.

I tråd med retningslinjer vedtatt på generalforsamlingen ønsker jeg å finne
en sponsor til premie til vinneren. Sponsoren vil eventuelt bli eksponert i
en artikkel vedrørende konkuransen og listet opp på en egen sponsorside. I
tillegg vil sponsoren bli nevnt i posting hvor premien lanseres.

Jeg har ingen sponsor for hånden, men gode kontakter hos Color-Line. Tenker
også på å sende en forespørsel til Linuxmagasinet, eventuelt til leverandører
av Linux-distroer og HW myntet på Linux.

Forslag til vedtak 1: olug.linux.no får underside som lister opp sponsorer.
Forslag til vedtak 2: Joachim skaffer sponsor til premie til vinneren av
logokonkuransen.
Forslag til vedtak 3: Kjartan og KID skal godkjenne eventuell sponsor og
premie.

Dette er egentlig ikke en stor sak, men jeg føler at den bør behandles på
foreskreven måte.

Min stemmegivning:
Forslag 1: Ja
Forslag 2: Ja