[Styret] =?X-UNKNOWN?Q?=5BISO-8859-1=5D_OLUG_-_Innkalling_til_styrem=F8t?= =?X-UNKNOWN?Q?e_=28fwd=29?=

Kenneth Rorvik kenneth at argon.no-ip.com
Wed Oct 2 10:54:19 CEST 2002

Hallå, da er det på tide med et styremøte igjen - jeg setter opp onsdag
16/10 som dato - stedet er bunkeren og tidspunktet er som vanlig 19:00.

Agenda denne gangen er:

- Neste medlemsmøte - tema er sikkerhet, og jeg har noen tanker om hva som
kan gjøres her. Mitt forslag er å gjøre et prosjekt ut av medlemsmøtet -
bunkeren er for øyeblikket ganske "rudimentært" satt opp, uten sikring og
plan bak nettet. Medlemsmøtet organises som et prosjekt der oppgavene er
definert på forhånd - og hver enkelt kan velge seg et av flere områder å
jobbe med - planlegging av nett, oppsett av firewall, innloggingsserver,
etc. Noen som har tanker om dette? Detaljene tar vi på styremøtet, vi må
gjerne også begynne planleggingen av nettet her, men implementeringen skal
være tema for medlemsmøtet den 29.

-Andre medlemsmøter framover, vi bør sette opp en agenda for november og
desembermøtene (desember har jo et par utfordringer, men undertegnede har
ingen ting imot å hacke litt i romjula ;) Gjerne også lenger framover.

-Tid til overs benyttes til kos med kalde forfriskninger (det har vi vel
nok av?) og annen morro med hardware og software (dual celly kortet er
frigitt til denne datoen iom at pengwen får sitt HK tilbake i dag).

Som vanlig, om noen ikke kan møte si fra i god tid slik at vi evt kan
reorganisere.

mvh, Kenneth.