[Styret] Hosting av olug.linux.no

Joachim Mæland joachim at profine.net
Thu Jan 16 17:13:38 CET 2003

Thursday 16 January 2003 16:16, skrev Knut Ingvald Dietzel:
>   Er dette lurt? Er ikke poteten's HW ustabil (minnefeil), eller er det
> fikset?
>
>   Hvis det er fikset, så har jeg ingen innvendinger.

Du har ingen innvendinger... :-)

Og skulle du mot formodning, (og mot Memtest86 sin friskemelding av ett nytt
sett med RAM), likevel ha innvendinger får vi sette opp noe annet på den
IP-en i stedet... Vi har Prioris og nok deler til å bygge minst en ny
råtass... :-)

mvh
Joachim, (som gjør oppmerksom på at skiftet kan ta opptil en uke... /etc/hosts
er din venn...)

--
http://www.profine.net/
http://www.joachim.biz/