[Styret] hjemmeserver

Dag Arild Dramstad dag.arild.dramstad at sensewave.com
Sun Mar 30 16:19:34 CEST 2003

Hei, takk for sist, et konstruktivt møte om hjemmenettverk.
Tror det lå på et passe nivå, da
jeg faktisk kunne noe fra før, lærte noe nytt, og falt helt av på enkelte ting.

For å ta tak i
dette og praktisere det i de tusen olug-hjem, er det nå på sin plass å opprette en hjemmeserver-
arbeidsgruppe.
Her kan nybegynnere diskutere hvordan ting skal fungere, og
arbeidsgruppen kan møtes hjemme hos kandidatene og hacke. Aktiviteten i gruppa kan så danne
grunnlaget for en Howto jeg påtar meg å forfatte.

Vil noen opprette arbeidsgruppen
"hjemmeserver", så melder jeg meg på, og sender en mail på olug-list med
invitasjon.

Hilsen
Dag Arild