[Styret] Styremøte i morgen

Kenneth Rørvik kenneth at argon.no-ip.com
Wed May 14 11:46:04 CEST 2003

Jeg håper alle har fått med seg at det er møtedag i bunkeren i morgen - og
dertil med et styremøte i forkant.
Beklageligvis har det kræsja med min ferietur oppover til Vigra - dermed
kan jeg ikke være tilstede. Jeg håper likevel at dere andre får satt dere
ned og sett på følgende:
-Webløsningen - går framdriften etter planen som vi satte i forrige møte?
-DebConf - det virker som om Petter & co sliter litt med forberedelsene -
er det noe vi kan hjelpe til med?-Forberedelser av møter framover
-Nye møtetemaer utover høsten - det er ønskelig å tromme sammen noen litt
mer avanserte temaer - vi har allerede CVS, men andre ting kan også være
aktuelle. Trafficshaping/iproute har vært nevnt, og flere andre ting jeg
ikke kommer på i farta.-Endringer i nettet i bunkeren - nå som vi har en skikkelig maskin, eller
rettere sagt flere, er det aktuelt å sette opp nettet i bunkeren til en
mer permament løsning.-hardware - hvor mye penger er det igjen etter kronerullingen? Er det noe
mer h/w vi ønsker oss?
Kommer til å være tilstede på irc i løpet av kvelden i morgen om det er
noe spesielt.
Tsjalabais, kos dere i morgen.

--
Kenneth Rørvik