[Styret] Re: [Styret] Påminnelse: Påminnelse: i

Dag Arild Dramstad dag.arild.dramstad at sensewave.com
Wed May 21 12:53:20 CEST 2003

> Minner om styremøtet i morgen klokka 19 i bunkeren.
> --
> mvh, Kenneth Rørvik

Jeg kan dessverre ikke komme i dag.
Må jobbe.

Usikker på agendaen, men hvis styret sveiper innom temaer omkring OLUG's formålsparagrafer, så kunne jeg tenke meg en oppdatering omkring medlemsmassen.
Paragraf 1, punkt 2, omhandler OLUG som knutepunkt mellom linuxbrukere. Finnes det noen oversikt over hvordan OLUG fungerer i forhold til å knytte kontakt mellom nye og eksisterende brukere av linux?
Hvordan er tilslutningen av medlemer?
Er dette nye eller eksisterende linuxbrukere?

Hilsen
Dag Arild