[Styret] Elektronisk styresak og [Fwd: Re: Linuxguiden]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Apr 28 22:17:59 CEST 2004

On Wed, Apr 28, 2004 at 07:42:05PM +0200, Joachim Mæland wrote:

> Det er bevegelse og vi har til nå fått 2 potensielle bidragsytere. Jeg
> melder meg frivillig til å være styrerepresentant og koordinere
> adminrettigheter og arbeidsgruppen, samt forhandlingene med nåværende
> eier.

Jeg ser det fortsatt som en god idée å overta Linuxguiden.no og at
sidene til domenet drives ved gjennom en arbeidsgruppe.

> Siden dette er en offisiell styresak, kan det være greit med respons fra
> hele styret, ikke bare fra formannen og undertegnede...
>
> Jeg stemmer for overtakelse...!

Jeg stemmer ogå for overtakelse.

... og så håper jeg at det på sikt blir flere bidragsytere fra OLUG, og
gjerne også andre LUGer!

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/
"Where's the peer who keeps resetting my connection? I have a broken
 pipe I'd like to beat him with." - Unknown