[Styret] Hjemmeområde på Beinet (olug.no)

Joachim Mæland joachim at profine.net
Mon Mar 29 01:04:50 CEST 2004

Det vil i fremtiden være praktisk om styret, og eventuelt enkelte andre
utvalgte brukere, har konto på Beinet. Kontoen skal primært benyttes til
å legge opp filer som skal være tilgjengelig for medlemmene våre,
(public_html).

En mer åpen boks blir, med litt flaks, tilgjengelig i løpet av kort tid
for en større del av medlemmene våre. Hva har vi tilgjengelig av HW og
hva trenger vi for dette?

Jeg vil sette pris på om medlemmene av styret sender en mail til meg,
(joachim at profine.net), med ønsket Uname og en passordhash.

wget http://developer.skolelinux.no/scripts/cryptit
chmod +x cryptit
./cryptit

Jeg anbefaler å benytte et midlertidig passord, og endre dette så fort
kontoen er i opprettet.

mvh
Joachim