[Styret] Re: [BLUG] Forslag til nettmøte i.f.m. installasjonsfester i Bergen og Oslo på søndag

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Nov 10 08:55:59 CET 2004

On Tue, Nov 09, 2004 at 11:45:51PM +0100, Bjørn Tore Sund wrote:

> Mener du at OLUG _ikke_ har et auditorium med kamera i taket og
> maskin satt opp til å streame lyd og video fra det?

Slikt har vi ikke, nei :-)

... men vi har Bunkeren:

  <URL:http://olugbunkeren.net/>

Hvor vi holder mange av våre møter og har har satt opp et par
tjenermaskiner med

> Vi skal nok få til noe. :)

Flott!

> Vi hadde konstatert at det var stemnesammenfall men tenkte mer
> i retning av en IRC-sesjon.

Både BLUG og OLUG har jo sine kanaler på freenode. Så arbeidet med å
sette opp programvare kan jo koordineres på en av de.

OLUG sin kanal er #OsloLUG, men jeg foreslår å koordinere dette på
#BLUG. Foreløpig så er jeg og Andreas tilstede på #BLUG. Mitt nick er
divid og Andreas sitt er AndyCap.

> Men bevares, jo mer teknisk, jo bedre.  Når du sier VLC - jeg antar
> det er H323 du snakker om?

Ja, H323.

> Og spesielt siden dere starter såpass sent har vi god tid til
> å komme godt i gang og få satt opp våre greier.  Jeg tror ikke
> nevnte maskin har vært _brukt_ enda...

Ah, lykke til med installasjonen :)

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/