[Styret] [flepet at nith dot no: Re: Mulig samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue Apr 19 14:13:37 CEST 2005

----- Forwarded message from Peter Flem <flepet at nith.no> -----

Subject: Re: Mulig samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG
From: Peter Flem <flepet at nith dot no>
To: Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel dot no>
Date: Tue, 19 Apr 2005 14:06:26 +0200

Heisann :)

Selvsagt er jeg intresert at vi har ett samarbeid, siden dere ikke har
møtelokal så kan dere gjerne komme på skolen vår å holde møtene sammens
med oss. Vi kan ha det som et prøve prosjekt for å se hvordan det går.
Det er viktig at vi i felleskap blir enige om hvordan møtene skal
drivest, det som vi er opptatt av er at ikke bare hardcore linux geeker
skal styre showet,men også de som er helt ferske kan føle at de er med
på møte, ellers så mister vi 80% av folka som går på linux møtene våre.
Jeg kommer til å ta opp forslaget på linux møte som vi holder i dag.

Mvh

Peter Flem
Leder NITH-LUG

----- End forwarded message -----

--
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/