[Styret] Re: Mulig samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Apr 20 23:32:49 CEST 2005

On Tue, Apr 19, 2005 at 02:06:26PM +0200, Peter Flem wrote:
> On Mon, 2005-04-18 at 23:23 +0200, Knut Ingvald Dietzel wrote:
[klipp]
> [...]
[klipp]
> Heisann :)
>
> Selvsagt er jeg intresert at vi har ett samarbeid, siden dere ikke har
> møtelokal så kan dere gjerne komme på skolen vår å holde møtene sammens
> med oss.

Flott!

> Vi kan ha det som et prøve prosjekt for å se hvordan det går.

Kunne vi ha tatt utgangpunkt i å organisere møter hos dere den siste
tirsdagen i måneden? (Det er den vanlige møtedagen for OLUG.)

> Det er viktig at vi i felleskap blir enige om hvordan møtene skal
> drivest, det som vi er opptatt av er at ikke bare hardcore linux geeker
> skal styre showet,men også de som er helt ferske kan føle at de er med
> på møte, ellers så mister vi 80% av folka som går på linux møtene våre.

OLUG har et ønske om å favne om både de ferske og de mer erfarne. I
praksis så har vi vel klart å kjøre flest møter for de fersk til de litt
erfarne.

> Jeg kommer til å ta opp forslaget på linux møte som vi holder i dag.
[snip]

Fikk du hyggelig respons?

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/