[Styret] Referat fra styremøte på QBA, tirsdag 23/8-2005

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Aug 24 22:34:21 CEST 2005

On Wed, Aug 24, 2005 at 09:29:10PM +0200, Joachim Mæland wrote:
[klipp]
> 1. Lokaliteter
> OLUG forsøker å koble seg til NUUG, frem til vi får tilgang til andre
> lokaliteter, siden NITHLUG ikke besvarer våre henvendelser.
[klipp]

Jeg har i dag, endelig, fått svar fra Alexander Brill i NITH-LUG.

I følge han så er NITH-LUGen  i litt kaotiske tilstander der det ikke er
noen som sitter i styret. Dog han skal få samlet troppene og prøve å få
ordnet lokale til OLUG, men det er ikke helt sikkert at han klarer det.

Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/