[Styret] Re: [Styret] Møtereferat og forberedelsr til GF

Joachim Mæland joachim at profine.net
Tue Feb 8 18:40:21 CET 2005

On Mon, 7 Feb 2005 22:08:34 +0100, Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel.no>
wrote:

> GF begynner å nærme seg, så da er det på tide å få ting på plass.
>
> Imorgen, tirsdag, så må innkallingen gå ut og en dump av medlemslisten må
> tas.

Innkallingen er sendt og jeg har tatt dump...

> Årsmelding må skrives. Vi har vel ikke pleid å ha den som en del av
> innkallingen.

Utkast blir laget i løpet av 24 timer

> Regnskap kan jeg fikse og overlevere til Bjørn Ove.
>
> Er Ophelia booket?

Det hadde jeg glemt... *fixe i kveld*

> Ellers, så burde referatet fra siste styremøte ha vært lagt ut.

Hmm... *dukke*

Skal fixe i løpet av dagen i morgen...

> Mye som faller på deg her Joachim, så si ifra hvis du trenger hjelp!?

Hjelp...! :-)

> Videre, så har Terje kommet med et godt forslag til møtetema - Nagios:
>   <URL:http://nagios.org/>
>   Nagios is an open source host, service and network monitoring program.

Bra...!

En liten oppdatering:

Jeg skal i møte med Teisenveien 41 om Bunkeren i morgen. De nye
leietakerne som overtar etter Bareni er steike gale(TM), så det beste vi
kan håpe på er selve bomberommet. Dette omfattes ikke av den nye
leieavtalen. I utgangspunktet kan jeg sikkert sponse de 1200,- som T41
skal ha pr. måned, men vi må finne en løsning for linjer... Noen som
melder seg frivillig til å riste noe ut av gaupe...?

Til informasjon: De steike gale(TM) ville ha 915,- pr. kvadratmeter for 60
kvadratmeter lagerrom i 1. etasje og kjelleren... De har organisert
fremleie via et advokatfirma må vite... :-)

Spådom: Enten reduserer de prisen med 75%, eller opplever at de blir den
frisørsalongen i byen med størst lager... Jeg har uansett godt med is i
magen...

Dersom alt klaffer i morgen må vi mure igjen hullet i veggen bak "racket"
og får ny inngang via hovedinngangen til leilighetene. Jeg vet ikke
hvordan vi skal få løst vann og toalett, men det ser ut til at jeg klarer
å mekke varme og ventilasjon på en enkel måte...

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland