[Styret] [arne at linux1 dot no: Install-fest?]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Mon Jun 6 11:28:23 CEST 2005

FYI:

----- Forwarded message from Arne Kepp <arne at linux1.no> -----
Date: Sat, 04 Jun 2005 07:10:48 -0400
From: Arne Kepp <arne at linux1 dot no>
To: flepet at nith dot no, kid at dietzel.no
Subject: Install-fest?

Hei,

eg bladde litt rundt i styre-listen til OLUG og tittet på hjemmesiden til
NITH-LUG, uten at jeg fant noen konkrete planer for sommeren.

Er dere interessert i å avholde en install-fest? Det største hinderet er
sentrale lokaler hvor internett og skjermer er tilgjengelige, samt
parkeringsmuligheter i nærheten. Jeg tror vel ikke det blir noe stort oppmøte,
men hvis det publiseres i god tid på Linux1.no, i et og annet forum + gjennom
NUUG burde det kunne nå ut til en del folk.

mvh
Arne Kepp
http://linux1.no
----- End forwarded message -----