[Styret] Møtetemaer/-aktiviteter for våren & styremøte

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Mon Mar 7 23:23:06 CET 2005

Ærede styremedlemmer,

Det er vel på tide å begynne med planlegging og organisering av vårens
OLUG-aktiviteter, selv om usikkerheten rundt møtelokale fortsatt er der.

Idéer til møtetemaer kan jo først luftes her på lista og så kan vi
fortsette planleggingen på styremøtet.

I samme slengen så foreslår jeg styremøte på neste torsdag kl. 18:00 på
Cafe Barbera:
  <URL:http://www.barbera.no/>

Knut
«Her om dagen ventet jeg på noen bekjente. Egentlig er det slike
 gjøremål man burde ha outsourcet i spesialiseringens navn, men jeg
 gjorde et unntak.»   -- Ole Jakob Bergfjord