[Styret] [gbarvang at myrealbox.com: Novell Forums Vår konferanse]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Mar 9 09:16:33 CET 2005

Jeg tenkte å slippe Novell Forum sin invitasjon igjennom. Protester?

----- Forwarded message from Glenn Barvang <gbarvang at myrealbox.com> -----

Date: Sun, 06 Mar 2005 04:04:02 +0100
From: Glenn Barvang <gbarvang at myrealbox dot com>
To: Knut Ingvald Dietzel <kid at dietzel dot no>
Subject: Novell Forums Vår konferanse

Hei takk for sist,
Vi har nå laget ferdig invitasjon til novell forums konferanse i Tromsø
våren 2005,
den kan hentes fra www.novellforum.no og vi vil gjerne at alle olug's
medlemer skal hente den ned (og melde seg på) der. men i og med at jeg
ikke kjenner reglene for lista helt så tenkte jeg at det kanskje var
best å sende den gjennom dere i styret?

Vi håpe å se dere alle der oppe :-)
Og vi må forsøke å få  olug og novell forums medlemsmasse til å betrakte
hverandre som en ressurs man ikke kan være forruten. :-)

----- End forwarded message -----

--
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/