[Styret] Re: [Styret] Møtetemaer/-aktiviteter for våren & styremøte

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue Mar 8 22:10:48 CET 2005

On Tue, Mar 08, 2005 at 01:50:09PM +0100, Joachim Mæland wrote:
> [...]

jeg ser nå at det var vel dumt å velge en dag da NUUG har møte om
Postfix, RBL og Spamassassin. Skal vi flytte det til til tirsdag eller
onsdag?

> Om jeg ikke husker helt feil...:
>
> Barbera er et svært støyete sted, stappa fult av yappier som nyter svindyr
> øl, sittende på håpløse stoler, ved altfor små bord i svært lav høyde...

39,- for en øl havner vel i kategorien for ganske så akseptabelt og de
har trådløs aksess ;-P

> Den eneste fordelen som taler til Barberas fordel er stor avstand til
> buss/bane...
>
> Kan vi velge noe annet..?

Ja. Ønsker?

--
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/