[Styret] Re: Mulig samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Fri May 27 14:55:55 CEST 2005

On Tue, May 03, 2005 at 07:07:02PM +0200, Peter Flem wrote:
> Hei Knut
>
> Det var bra du hadde tid til å komme på LUG møte med oss i dag, håper vi
> kan få til et bra samarbeid mellom NITH-LUG og OLUG. Jeg kommer til å
> melde meg på OLUG-medlemsliste og styrelisten(vist jeg trenger noe form
> for godkjenning så fikser du det).

Hei Peter,

Takk for sist.

OLUG-medlemslisten er det bare å melde seg på, den krever ingen
godkjenning.

Styrelisten krever godkjenning, men den skal jeg fikse etter at du har
bedt om abonnement :-)

> Ellers så holder vi bare kontakt her vist det skulle være noe.

Jepp!

Litt kort varsel, men har dere noe på agendaen førstkommende tirsdag?

Jeg har lyst til å prate om og demonstrere «Simple Web Indexing System
å gjøre det i et auditorium hos dere førstkommende tirsdag, med start en
gang mellom klokken 18:00 og 18:30.

Ha en fortreffelig helg!

[1] <URL:http://swish-e.org/>

mvh,
--
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
                        WWW   : http://dietzel.no/