[Styret] OLUG og lokaler (igjen :)

Hector Fuentes hfuentes at ikt-link.no
Fri Sep 23 22:54:01 CEST 2005

Jeg har snakket med Miguel Luna som er leder til LAG (Latin-Amerikagruppene i Norge) og vi har muligheten til å bruke et konferanserom på Sagene Samfunnhus uten kostnad. Det et stort rom, stort nok for ca. 100 personer.
Jeg må bekrefte om vi skal bruke dette rommet, dette må gjøres snart som mulig.
Det er tilgang til Internett der, men jeg må be om lov for å bruke nettverket. Da kan jeg installere en trådløs ruter :-)

Med vennlig hilsen

Hector Fuentes