[Styret] [bbengtson at chello.no: [Fwd: Møte i OLUG 25.4]]

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Wed Apr 5 13:42:13 CEST 2006

Da har Bob fått klarert foredragsholder, tid og sted med Novell (se
lenger ned).

Det eneste som gjenstår er om vi vil komme med noen innspill eller
ønsker med tanke på innhold utover det som står under. Selv synes jeg
det Arne foreslår virker interessant, men innspill til andre/endring av
tema mottas. Sett CC til arne at opdal.net på e-poster med innspill.

Det er ønskelig å få ut innkallingen før helgen, slik at de som er
interessert kan reservere den kvelden i god tid. Annonsering av møtet
vil minimum gå ut til vår egen liste, no.it.os.unix.linux.diverse,
no.it.os.unix.diverse, no.it.diverse, NUUG, PING, NITHLUG, OPLUG og
linux1.no (pluss oslo.pm?).

----- Forwarded message from bbengtson at chello.no -----