[Styret] Ein ny måte å plukke tema til møta?

Roy-Magne Mo rmo at sunnmore.net
Tue Aug 22 00:55:44 CEST 2006

On Mon, Aug 21, 2006 at 11:46:42PM +0200, Knut Ingvald Dietzel wrote:
> Jeg ser hans forslag som en god mal å jobbe etter for å kunne dra i gang
> relevant aktivitet på listen, engasjere flere av medlemmene i OLUG sitt
> arbeid samt hjelpe styret i å identifisere både gode tema og
> resurspersoner.

Då kan eg tenke meg at vi tek eit av dei komande møta og postar eit
forslag til ein agenda for eit av møta. Så tek den av oss som har
ansvaret for det møtet og lagar ein grov intro til kva som skal skje,
gjerne lagar nokre opne punkt som inviterar til innspel - alt dette
høyrer heime i ein wiki som vi fortløpande jobbar på.

Derfor, treng vi å få ein fungerande wiki på plass - eg kan finne ein
plass til det berre vi veit kva den skal brukast til, og det veit vi
vel?

--
Roy-Magne Mo