[Styret] Installasjonskveld i samarbeid med Ping...

Joachim Mæland joachim at profine.net
Fri Feb 3 12:48:47 CET 2006

Dette var egentlig en ikke-styre-sak som kanskje likevel bør få sin
plass blant ting vi diskuterer i styret.

Etter installasjonsfesten på QBA har Pål Lykkja vært på meg for å tromme
sammen noen som kan bidra til å arrangere en installasjonskveld på UiO.

Siden dette ser ut til å bli litt mer formalisert enn noen frivillige på
pro bono-oppdrag, tar jeg opp denne saken med styret.

Ønsket er at OLUG samarbeider med Ping om en installasjonskveld for
studenter på UiO. Distroen som får hoved fokus i markedsføringen er
Ubuntu. Datoer som diskuteres er mandag 13 eller torsdag 16 februar.
Ping/UiO stiller med lokaler og nettverk, vi må stille med folk og
gjerne speilet til Knut...

Vi er nok frivillige til å gjøre arrangementet til et samarbeid mellom
Ping og noen fra OLUG, men jeg søker nå godkjenning til å involvere OLUG
slik at arrangementet blir et samarbeid mellom Ping og OLUG. Vi vinner
selvfølgelig litt mer oppmerksomhet på denne måten, men våre
forpliktelser forblir å stille med folk som allerede har meldt seg
frivillig. Flere er selvsagt velkommen til å være med.

Frivillige så langt er: Knut, Hector og undertegnede.

Ping gir oss tilbakemelding førstkommende tirsdag om hvilken dag de
ønsker. Jeg lager postere i samarbeid med Pål. Vi klarer sikkert å lure
inn rene menige OLUG-ere, men tipper det er lurt å begrense vår
markedsføring til intern liste.

Med vennlig hilsen
Joachim Mæland