[Styret] Re: Nerdepizza i Oslo igjen

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Tue Feb 7 13:38:24 CET 2006

On Tue, Feb 07, 2006 at 11:27:47AM +0000, Karianne wrote:
> Det er partallsuke, og det betyr at på fredag samles en gjeng med nerder
> på Peppes Karl Johan for å spise pizza, nerde og sosialisere.
>
> Tidspunktet er fortsatt kl. 19, linken er fortsatt
> http://wiki.pvv.ntnu.no/pvv/Nerdepizza, og vi håper fortsatt at det
> dukker opp noen nye denne gangen også.

Hei Karianne,

Jeg fikk din annonsering gjennom aktive at nuug dot no og aktive at
lister dot ping dot uio dot no.

Dersom du er interessert i å fange flere, så har jeg en idé til
en annen liste du også kan annonsere på, Oslo Linux User Group (OLUG)
sin medlemsliste:

Listen er moderert så du må abonnere for å kunne poste, dog du kan slå
av levering til din adresse dersom du ikke ønsker å motta postinger til
listen.

OLUG sin hjemmeside:
  <URL:http://www.olug.no/>

mvh,