[Styret] Organisering av møtet neste tirsdag, 2006-01-31

Knut Ingvald Dietzel kid at dietzel.no
Thu Jan 26 18:39:00 CET 2006

On Thu, Jan 26, 2006 at 03:36:42PM +0100, Andreas Øye wrote:

> Hehe, du spør vanskelig og. :-)

Jepp :-)

> Andreas vil presentere forskjellige nettverksfilsystemer som er
> tilgjengelige under linux i dag og dere bruksområder.

flott. Da har Joachim litt info til inkalling og plakat.

> I dunno. Kommer jo til å presentere det meste fra nfs via ncpfs, atalk,
> smb, nfsv4, coda, andrew, intermezzo, Men ikke noe voldsomt i dybden.
>
> Projektor hadde jo vært greit. Har ikke bil, men du bor ikke så langt
> unna sagene samfunnshus?

Det er bare et par kvartaler unna. Adressen er i signaturen. Siden jeg
er ute å reiser, så skal jeg prøve å ordne det slik at noen er hjemme en
halv time før møtet starter.

--
Knut Ingvald Dietzel    E-mail: kid at dietzel dot no
Hammergata 9G           WWW   : http://dietzel.no/